ENJOY THE LITTLE THINGS IN LIFE, FOR ONE DAY YOU'LL LOOK BACK AND REALIZE THEY WERE THE BIG THINGS

Wednesday, February 8, 2012

HADIAH YANG SESUAI DIBERIKAN KEPADA LELAKI .

hye peeps !
assalammualikum dan selamat sejahtera :D

eyra tau , ramai perempuan sekarang akan menghadapi konflik jiwa dan raga bile nak cari hadiah untuk lelaki .
betul tak ?? betul tak ?? 
tak kisah la hadiah untuk ayah ke , abang ke , pakwe ke as long as dea nye lelaki :D
nie eyra ade sediakan tips sikit hadiah untuk lelaki .
harap-2 nye bergune la untuk korang ye ,

UNTUK LELAKI YANG BERUSIA 
- necktie (sesuai untuk yang kerja pejabat)
- kemeja (kalau boleh , cari yang warna pastel , sbb sesuai untuk lelaki berusia)
- jam tangan
- perfume
- al-Quran
- wallet
- tali pinggang
 * wallet dan tali pinggang sesuai if warne coklat gelap .

UNTUK REMAJA LELAKI - t-shirt
- cap 
- al-Quran
- jam tangan
- kasut
- bag
(untuk yang meminati sukan , korang bola belikan dorang alatan permainan tu
contoh , skateboard , bola keranjang , raket and so on :D )

sekian , nie je dari eyyraa eyyfaa :D
act , hadiah tu tak penting mahal or muraah . yg penting ikhlas :)

5 comments:

Natasya Naslin said...

minum milo ptg2 sambil BW =)
hehe. nice sggestion.. leh try nnt =)

eyyraa eyyfaa said...

batasya : try try jgn ta try :d hihi

Adila Saidi said...

pernah bg bufday ayah stokin, hahaha. gara gara tak tahu nak bg apa.

Yana Libra said...

Ada lagi..

pen~~

hehe :)

Iskandar Shah said...

Kalau perempuan mesti semuanya suka kan? (-_-")

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...